Administrativ platform for kontorfællesskaber
OfficeApp er en booking- og kommunikationsplatform til kontorfællesskaber, større virksomheder f.eks. med flere afdelinger, eller der er repræsenteret i flere lande.
App’en er designet til formålet, at samle alt kommunikation for virksomheder med mange medarbejdere.
I mange kontorfællesskaber deler man bl.a. mødelokaler og andre kontorlokaler og det er her OfficeApp kommer ind i billedet. I det hele taget kommunikeres der rundt til mange medarbejdere og dette er gjort mere enkelt med vores OfficeApp. Vi har samlet alle funktioner som vi ved, at I har stor glæde af og samlet dem i én app. Overblikket er nemt og overskuelig og app’en er med til at forenkle jeres hverdag.
Administrativ applikation for kontorfællesskaber
OfficeApp er en booking- og kommunikationsplatform til kontorfællesskaber og virksomheder som f.eks. findes i flere lande eller afdelinger.
Den er designet til formålet, at samle alt kommunikation for virksomheder med mange medarbejdere.
I mange kontorfællesskaber deler man bl.a. mødelokaler og andre kontorlokaler og det er her OfficeApp kommer ind i billedet. I det hele taget kommunikeres der rundt til mange medarbejdere og dette er gjort mere enkelt med vores OfficeApp. Vi har samlet alle funktioner som vi ved, at I har stor glæde af og samlet dem i én app. Overblikket er nemt og overskuelig og app’en er med til at forenkle jeres hverdag.
Medarbejderapp
Jeres medarbejdere/lejere af kontorfællesskab får eksklusiv adgang til vores OfficeApp. Vores app er designet til at lette og forbedre kommunikationen mellem medlemmerne. I app’en har man adgang til alle de ønskede moduler, der er nødvendige for at styrke kontorfællesskabet og skabe et bedre bånd blandt afdelinger.
Vores app er udstyret med en brugervenlig standarddesign, der gør det nemt at finde rundt, men vi stræber efter at opfylde dine behov til fulde. Vi giver dig mulighed for at tilpasse appens udseende og funktioner helt efter dine specifikke ønsker og behov.
Ved at bruge vores app du let dele informationer ud til medlemmerne, alle i kontorfællesskabet kan booke mødelokaler og andre muligheder for booking. Derudover er kommunikationen medlemmerne imellem gjort enkelt med forums og chat. Vi stræber efter at give dig den mest effektive og brugervenlige platform til at dyrke og pleje kommunikationen i din virksomhed eller kontorfællesskab.
Medlemsapp
Jeres medarbejdere/lejere af kontorfællesskab får eksklusiv adgang til vores OfficeApp. Vores app er designet til at lette og forbedre kommunikationen mellem medlemmerne. I app’en har man adgang til alle de ønskede moduler, der er nødvendige for at styrke kontorfællesskabet og skabe et bedre bånd blandt afdelinger.
Vores app er udstyret med en brugervenlig standarddesign, der gør det nemt at finde rundt, men vi stræber efter at opfylde dine behov til fulde. Vi giver dig mulighed for at tilpasse appens udseende og funktioner helt efter dine specifikke ønsker og behov.
Ved at bruge vores app du let dele informationer ud til medlemmerne, alle i kontorfællesskabet kan booke mødelokaler og andre muligheder for booking. Derudover er kommunikationen medlemmerne imellem gjort enkelt med forums og chat. Vi stræber efter at give dig den mest effektive og brugervenlige platform til at dyrke og pleje kommunikationen i din virksomhed eller kontorfællesskab.
Effektive moduler til en bedre kommunikation
OfficeApp er nemt og enkelt at bruge. Vores moduler er med til at gøre det administrative lettere for jeres virksomhed/kontorfællesskab.
Nedenfor kan du se nogle af vores mest populære moduler.
Bookingmodul
Med booking- og betalingsmodul kan I samle jeres administration for virksomheds- og kontorfællesskaber et sted.
Via bookingmodulet opretter I ganske enkelt de faciliteter og tilvalg, jeres medlemmer/lejere kan booke, f.eks. mødelokaler, spisning/kaffe, whiteboard, projekter mm.
Medlemmerne/lejere kan derefter booke disse direkte fra OfficeApp’en eller via webadgangen. I har ligeledes mulighed for at angive pris ved booking og evt. tilkøb, hvorefter I får en oversigt over køb/booking og kan derved lette faktureringen.
Kommunikationsmodul
Med vores kommunikationsmodul har I mulighed for både at sende push-notifikationer, mails og SMS ud til medarbejdere og medlemmer af kontorfællesskabet/virksomheden.
Via administrator-adgang kan du oprette de forskellige beskeder og notifikationer og vælge hvem der skal modtage disse, samt hvornår. Medlemmerne af app’en får efterfølgende direkte besked på mobilen, i app’en eller på mail.
Info- og vidensmapper
Med vores info- og vidensmapper har I mulighed for at dele vigtige dokumenter med medlemmerne af OfficeApp’en. Det kunne være dokumenter såsom personalepolitik, bookinginformationer og andre relevante dokumenter der måtte vedrøre medarbejderne i en virksomhed eller et helt kontorfællesskab.
Mapperne er nemme at tilgå fra medarbejderapp’en og administrator kan nemt ændre og tilføje til mapperne.
Effektive moduler til en bedre kommunikation
OfficeApp er nemt og enkelt at bruge. Vores moduler er med til at gøre det administrative lettere for jeres virksomhed/kontorfællesskab.
Nedenfor kan du se nogle af vores mest populære moduler.
Bookingmodul
Med booking- og betalingsmodul kan I samle jeres administration for virksomheds- og kontorfællesskaber et sted.
Via bookingmodulet opretter I ganske enkelt de faciliteter og tilvalg, jeres medlemmer/lejere kan booke, f.eks. mødelokaler, spisning/kaffe, whiteboard, projekter mm.
Medlemmerne/lejere kan derefter booke disse direkte fra OfficeApp’en eller via webadgangen. I har ligeledes mulighed for at angive pris ved booking og evt. tilkøb, hvorefter I får en oversigt over køb/booking og kan derved lette faktureringen.
Kommunikationsmodul
Med vores kommunikationsmodul har I mulighed for både at sende push-notifikationer, mails og SMS ud til medarbejdere og medlemmer af kontorfællesskabet/virksomheden.
Via administrator-adgang kan du oprette de forskellige beskeder og notifikationer og vælge hvem der skal modtage disse, samt hvornår. Medlemmerne af app’en får efterfølgende direkte besked på mobilen, i app’en eller på mail.
Info- og vidensmapper
Med vores info- og vidensmapper har I mulighed for at dele vigtige dokumenter med medlemmerne af OfficeApp’en. Det kunne være dokumenter såsom personalepolitik, bookinginformationer og andre relevante dokumenter der måtte vedrøre medarbejderne i en virksomhed eller et helt kontorfællesskab.
Mapperne er nemme at tilgå fra medarbejderapp’en og administrator kan nemt ændre og tilføje til mapperne.