Easykom slider

EasyKom - Nem og sikker kommunikation

Mangler du en nem løsning til jeres institution?
Med EasyKom kan I kommunikere på tværs af afdelinger og via infoskærme, samt holde styr på tilmeldinger, fremmøderegistrering og meget mere.

Samlet løsning for fritids-/ og ungdomsklubber

EasyKom er målrettet klubområdet, med det formål at tilbyde en samlet løsning for fritids-, junior- og ungdomsklubber. Dette ønsker vi at gøre ved at tilbyde stabile og fleksible løsninger, der er integreret til jeres øvrige systemer og dermed være med til at lette jeres administrative opgaver i klubben, således I kan bruge tiden på kerneopgaverne i stedet.

EasyKom skærme

Integrationen er nemt med EasyKom

Noget for alle

EasyKom gør det let for alle brugere. Både personale, medlemmer og forældre har en lang række fordele ved brug af EasyKom i deres dagligdag.

Forældre-adgang

Med forældre-adgang kan pårørende til klubmedlemmer tilgå en lang række fordele via EasyKom. Vi har gjort det nemt både at tilgå stamdata, tilladelser, holdtilmeldinger, betaling, mm. Se her hvilke fordele du som forældre har:

  • Hurtigt overblik over holdtilmeldinger
  • Nem navigation i dit barns oplysninger
  • Tilladelser
  • Kontaktfri betaling til klubkonto eller klubkort

Personale indgang

Med personale-indgangen kan jeres medarbejdere nemt kommunikere ud til både medlemmer og forældre. Via en computer er det nemt bl.a. at oprette hold og events.

  • Via event- og aktivitetskalenderen kan I nemt oprette og holde styr på aktiviteter, hold og events.
  • Fuldt overblik over tilmeldinger
  • Oprettelse af varer med EasyKiosk modulet
  • Brandliste samt statistikker over fremmødte
  • Nem integration med jeres hjemmeside
personaleadgang

Medlemmer

Medlemmer bruger adgangen til bl.a. at checke in via opsatte skærme i klubben. De får nem tilgang til de vigtigste redskaber til deres hverdag.

  • Nem tilmelding til hold, events, mm.
  • Selvbetjening via EasyKiosk
  • Check-in via infoskærme

Noget for alle

EasyKom gør det let for alle brugere. Både personale, medlemmer og forældre har en lang række fordele ved brug af EasyKom i deres dagligdag.

Forældre-adgang

Med forældre-adgang kan pårørende til klubmedlemmer tilgå en lang række fordele via EasyKom. Vi har gjort det nemt både at tilgå stamdata, tilladelser, holdtilmeldinger, betaling, mm. Se her hvilke fordele du som forældre har:

  • Hurtigt overblik over holdtilmeldinger
  • Nem navigation i dit barns oplysninger
  • Tilladelser
  • Kontaktfri betaling til klubkonto eller klubkort

Personale indgang

Med personale-indgangen kan jeres medarbejdere nemt kommunikere ud til både medlemmer og forældre. Via en computer er det nemt bl.a. at oprette hold og events.

  • Via event- og aktivitetskalenderen kan I nemt oprette og holde styr på aktiviteter, hold og events.
  • Fuldt overblik over tilmeldinger
  • Oprettelse af varer med EasytKiosk modulet
  • Brandliste samt statistikker over fremmødte
  • Nem integration med jeres hjemmeside
Personaleindgang

Medlemmer

Medlemmer bruger adgangen til bl.a. at checke in via opsatte skærme i klubben. De får nem tilgang til de vigtigste redskaber til deres hverdag.

  • Nem tilmelding til hold, events, mm.
  • Selvbetjening via EasyKiosk
  • Check-in via infoskærme

Stort udvalg af funktioner

Med EasyKom får I en alt-i-én løsning til jeres fritids- og ungdomsklub. Vi har rigtig mange moduler man kan tilføje, alt efter behov. Se dem nedenfor

Event- og aktivitetskalender

Opret og hold styr på alle klubbens aktiviteter, hold, udflugter osv. Fuldt overblik over tilmeldinger

Kontantfri betalinger

Opret vare, udflugter, events mm. og lad pårørende betale direkte via forældreindgangen, til medlemmets klubkonto eller klubkort.

Checkin

Checkin-modul via touchskærme, tablets eller medlemskort. Få et hurtigt overblik, brandlister samt statistikker over de fremmødte.

Kasse/Kiosk løsning

Med EasyKiosk modulet kan I nemt håndtere alt jeres salg i f.eks. cafe, krea-værksteder og til arrangementer. Løsningen kan både indstilles til personalebrug eller som selvbetjening.

Integrationer og snitflader

Nem integration til de mest udbredte systeme, hvorfra stamdata og betalingsposteringer dagligt kan opdateres.

Digital indmeldelsesblankt

Nem opsætning af den digitale indmeldelsesblanket i EasyKom på jeres website. Lad forældrene indmelde og oplyse stamdata direkte i EasyKom ved indmeldelse.

App til pårørende og personale

EasyKom kan både tilgås fra app og web for både forældre og personale. I appen kan man bl.a. indbetale penge, tilmelde aktiviteter og  få et oversigt over fremmødte.

Integration til jeres hjemmeside

I kan nemt integrere aktivitetskalenderen direkte på jeres hjemmeside. Dermed er jeres aktiviteter, hold mm. altid opdateret og giver et hurtigt overblik.

Drift og sikkerhed

EasyKom hostes og driftes fra danske servere og afvikles via krypterede forbindelser. Vores support sidder også klar til at yde en personlig og effektiv hjælp.

Hvorfor vælge os

Teknologi og digitalisering vinder fortsat frem og valget af den rette samarbejdspartner kan derfor være afgørende. DataSign tilbyder skræddersyede softwareløsninger til virksomheder, kommuner, foreninger og institutioner.

Vores mange års erfaring med softwareudvikling er til gavn for vores samarbejdspartnere, da vi lytter til jeres behov samt designer og implementere løsninger, der passer til jeres virksomhed.

Vi har stor erfaring med større udviklingsprojekter i bl.a. klubber og virksomheder og pga. vores fleksible softwareløsninger er der ikke langt fra tanke til handling.

LÆS MERE OM OS
Susanne

Vil du høre mere om EasyKom?

Udfyld kontaktformularen nedenfor, så kontakter vi dig hurtigst muligt med henblik på at finde en løsning der passer til dine behov og ønsker.

    ×