OfficeApp
Med OfficeApp’en har jeres lejere/medlemmer altid en nem og hurtig adgang til, bl.a. at booke mødelokaler, tilmelde sig til møder og lave et opslag på kontorhotellets forum.
Fra app’en er det ligeledes hurtigt at finde aktuelle kollegaer, søg blot på service/produkt, person eller virksomhed i kontaktlisterne.
Udover push-beskeder til app’en, kan kommunikationen foregå via mail, SMS, eller beskeder i App’en. Der kan kommunikeres med en enkelt, hele grupper eller alle.
OFFICEAPP FUNKTIONER
Booking og fakturering
Med vores nye modul i OfficeAppén til booking og betaling, er vi et skridt nærmere på at tilbyde jer en samlet løsning til administrationen af jeres netværk og kontorhotel.
Via bookingmodulet opretter I ganske enkelt de faciliteter og tilvalg, jeres medlemmer/lejere kan booke, f.eks. mødelokaler, spisning/kaffe, whiteboard, projekter mm.
Medlemmerne/lejere kan derefter booke disse direkte fra Officeapp’en eller via webadgangen. I har ligeledes mulighed for at angive pris ved booking og evt. tilkøb, hvorefter I får en oversigt over køb/booking og kan derved lette faktureringen.
Eventkalender
Med Eventmodulet får I det fulde overblik over alle møder/events, tilmeldte, deltager mm.
I kan oprette enkeltstående møder eller møder med faste gentagelser, f.eks. for et helt år ad gangen, hvilket gør administrationen let og overskuelig. Der kan vælges hele grupper af deltagere der skal inviteres, eller der kan vælges enkeltstående deltagere evt. fra forskellige grupper.
Invitationen med dagsorden sendes automatisk ud via mail, det antal dage før mødet som der er valgt. Samtidig med udsendelse af invitationen modtages en Push besked og mødet vises i OfficeApp’ens kalender, og er åbent for tilmelding. Der sendes automatisk en reminder ud til de medlemmer, der ikke har til-/frameldt sig via OfficeApp’en. Når fristen for tilmelding er overskredet vil det ikke længere være muligt at tilmelde sig via OfficeApp’en.


Fremmøderegistrering
Med protokol/fremmøderegistrering kan mødedeltagerne selv registrere sig, når de møder. Den digitale fremmøderegistrering kan ske via en tablet eller en touchskærm.
Skærmen viser et billede af alle tilmeldte i alfabetiskorden. Man kan finde sig selv ved at anvende alfabetet i venstre side af skærmen, for herefter at trykke på sit billede for at registrere sig ankommet.
Alle fremmødte vil været markeret med en grøn farve. På denne måde er det let for deltagerne at se hvem der er kommet til mødet, og hvem der stadig ikke er mødt.
Medlemsforum/markedsplads
Om end I ønsker at give jeres lejere et fælles forum eller en ”markedsplads”, hvor de kan dele opslag og nyheder, kan dette også gøres direkte fra app’en.
Dette kan også benyttes til at lave en hurtig ”søgning” i netværket.

Moduler / funktioner | Valg |
---|---|
Medlemsapp til iOS og Andriod | ✔ |
Webportal til administratorer og lignende | ✔ |
Oversigt over medlemmer og virksomheder samt services og ydelser | ✔ |
Kommunikation og info – via App, Push-beskeder, mail og sms | ✔ |
Bookingmodul til booking og fakturering af faciliteter såsom mødelokaler, biler, bespisning, it-udstyr mm. | ✔ |
Protokol til registrering af fremmøde | ✔ |
Eventkalender med tilmeldingslister og automatisk påmindelser | ✔ |
Mulighed for oprettelse af undergrupper/ afdelinger | ✔ |
Spørgeskemaer og tilfredshedsundersøgelser | ✔ |
Medlemsapp til iOS og Andriod Medlemsapp til iOS og Andriod | ✔ |
Medlemsforum og markedsplads | ✔ |
Mulighed for bannerreklamer fra partnere og sponsorer | ✔ |

Vores softwareløsninger
VORES LØSNINGER BYGGER PÅ FØLGENDE
HØJ DRIFTSIKKERHED
Stabilitet og driftsikkerhed er væsentlige hjørnesten i ethvert IT-system. Vi garanterer en oppetid på 99,6%
SUPPORT
For os er support en selvfølge og følger naturligvis med til alle vores løsninger.
INFORMATION OG DATA
Alt data opbevares og behandles efter gældende lovgivning og GDPR regler. Vores standarder bygger på ISO27001 og ISO27002.
SKRÆDDERSYET OPLEVELSE
Vores løsninger bygger på brugernes behov og kan yderligere skræddersyes efter netop jeres behov.
Du er altid velkommen til at kontakte os på
telefon 70 20 49 60
Vores åbningstider er følgende:
Mandag ………………….. 8-16
Tirsdag …………………… 8-16
Onsdag …………………… 8-16
Torsdag ………………….. 8-16
Fredag ……………………. 8-15
KONTAKT OS

