ADMINISTRATION OG STYRING AF BOOKINGER OG AKTIVITETER

Medlemsapp til kontorfællesskaber, virksomheder, kontorhoteller ol.. Med OfficeApp’en har man mulighed for at administrere og styrer bookinger samt aktiviteter.

Slider

OFFICEAPP FUNKTIONER

MEDLEMSAPP

BOOKING OG FAKTURERING

EVENTKALENDER

FREMMØDE-REGISTRERING

MEDLEMSFORUM

Moduler / funktioner           Valg          
Medlemsapp til iOS og Andriod
Webportal til administratorer og lignende
Oversigt over medlemmer og virksomheder samt services og ydelser
Kommunikation og info – via App, Push-beskeder, mail og sms
Bookingmodul til booking og fakturering af faciliteter såsom mødelokaler, biler, bespisning, it-udstyr mm.
Protokol til registrering af fremmøde
Eventkalender med tilmeldingslister og automatisk påmindelser
Mulighed for oprettelse af undergrupper/ afdelinger 
Spørgeskemaer og tilfredshedsundersøgelser
Medlemsapp til iOS og Andriod Medlemsapp til iOS og Andriod
Medlemsforum og markedsplads
Mulighed for bannerreklamer fra partnere og sponsorer 

Medlemsapp

Med OfficeApp’en har jeres lejere/medlemmer altid en nem og hurtig adgang til, bl.a. at booke mødelokaler, tilmelde sig til møder og lave et opslag på kontorhotellets forum.

Fra app’en er det ligeledes hurtigt at finde aktuelle kollegaer, søg blot på service/produkt, person eller virksomhed i kontaktlisterne.

Udover push-beskeder til app’en, kan kommunikationen foregå via mail, SMS, eller beskeder i App’en. Der kan kommunikeres med en enkelt, hele grupper eller alle.

Booking og fakturering

Med vores nye modul til booking og betaling, er vi et skridt nærmere på at tilbyde jer en samlet løsning til administrationen af jeres netværk og kontorhotel.

Via bookingmodulet opretter I ganske enkelt de faciliteter og tilvalg, jeres medlemmer/lejere kan booke, f.eks. mødelokaler, spisning/kaffe, whiteboard, projekter mm.

Medlemmerne/lejere kan derefter booke disse direkte fra app’en eller via webadgangen. I har ligeledes mulighed for at angive pris ved booking og evt. tilkøb, hvorefter I får en oversigt over køb/booking og kan derved lette faktureringen.

Eventkalender

Med Eventmodulet får I det fulde overblik over alle møder/events, tilmeldte, deltager mm.

I kan oprette enkeltstående møder eller møder med faste gentagelser, f.eks. for et helt år ad gangen, hvilket gør administrationen let og overskuelig. Der kan vælges hele grupper af deltagere der skal inviteres, eller der kan vælges enkeltstående deltagere evt. fra forskellige grupper.

Invitationen med dagsorden sendes automatisk ud via mail, det antal dage før mødet som der er valgt. Samtidig med udsendelse af invitationen modtages en Push besked og mødet vises i App’ens kalender, og er åbent for tilmelding. Der sendes automatisk en reminder ud til de medlemmer, der ikke har til-/frameldt sig via App’en. Når fristen for tilmelding er overskredet vil det ikke længere være muligt at tilmelde sig via App’en.

Protokol/fremmøderegistrering

Med protokol/fremmøderegistrering kan mødedeltagerne selv registrere sig, når de møder. Den digitale fremmøderegistrering kan ske via en tablet eller en touchskærm.

Skærmen viser et billede af alle tilmeldte i alfabetiskorden. Man kan finde sig selv ved at anvende alfabetet i venstre side af skærmen, for herefter at trykke på sit billede for at registrere sig ankommet.

Alle fremmødte vil været markeret med en grøn farve. På denne måde er det let for deltagerne at se hvem der er kommet til mødet, og hvem der stadig ikke er mødt.

Medlemsforum/markedsplads

Om end I ønsker at give jeres lejere et fælles forum eller en ”markedsplads”, hvor de kan dele opslag og nyheder, kan dette også gøres direkte fra app’en.

Dette kan også benyttes til at lave en hurtig ”søgning” i netværket.

PRODUKTOVERSIG OVER VORES SOFTWARELØSNINGER

easykiosk feature billede

EASYKIOSK

Kontantfri betaling, tilmelding, cafe/værksteds-salg, kontooversigt, forældre indgang, varesalg mm.

Se mere
networking image

EASYKOM

Målrettet klub og SFO. Infoskærm, fremmøderegistrering, kommunikation, forældre app og kalender.

Se mere
newsletter bg img

EASYKOM PLUS

Målrettet STU, beskæftigelse og kompetence/aktivitetscentre. Infoskærme, fremmødereg. skemaer mm.

Se mere
teamundervisning image

OFFICEAPP

Medlemsapp til kontorfællesskaber, virksomheder til at administrere og styrer bookinger samt aktiviteter..

Se mere
netværk forsidebillede

NETVÆRKS-APP

Administration af netværk og medlemmer, medlemsapp, eventkalender, tilmelding, spørgeskemaer, medlemsforum mm.

Se mere
bbjournal feature billede

BB JOURNAL ONLINE

Dagbogsnotater, medicin, kalender, dokumenter, handleplaner og effektmåling, stamkort og kontaktpersoner.

Se mere
Udvikling forsidebilleder

SOFTWARE OG APP

Udvikling af app- og softwareløsninger, både som udvidelse af eksisterende systemer og som nyudvikling

Se mere
easyplan pro feature img

ÅRSNORM

Automatisk udregning af årsnorm, ferie, timer
til andet arbejde, lektioner, +/- timer og faktisk tid mm.

Se mere

EASYPLAN PRO

Planlæg jeres rullende arbejdsplaner, automatisk beregning af arbejdstidsregler, tillæg, +/- timer, overførsel til løn mm.

Se mere

VORES LØSNINGER BYGGER PÅ FØLGENDE

HØJ DRIFTSIKKERHED

Stabilitet og driftsikkerhed er væsentlige hjørnesten i ethvert IT-system. Vi garanterer en oppetid på 99,6%

SUPPORT

For os er support en selvfølge og følger naturligvis med til alle vores løsninger.

INFORMATION OG DATA

Alt data opbevares og behandles efter gældende lovgivning og GDPR regler. Vores standarder bygger på ISO27001 og ISO27002.

SKRÆDDERSYET OPLEVELSE

Vores løsninger bygger på brugernes behov og kan yderligere skræddersyes efter netop jeres behov.

Du er altid velkommen til at kontakte os på
telefon 70 20 49 60

Vores åbningstider er følgende:

Mandag ………………….. 8-16
Tirsdag …………………… 8-16
Onsdag …………………… 8-16
Torsdag ………………….. 8-16
Fredag ……………………. 8-15

KONTAKT OS

Kontakt 1