Netværks- & OfficeApp er opdateret
Vi har opdateret web-administration og medlemsapp (iOS og Android) for Netværks- & OfficeApp. Herunder finder du mere info om de nye funktioner samt nye moduler.
Nyheder i overblik
Ny forside/dashboard – Vi har b.la. samlet info om kommende events, medlemmernes seneste login samt tilføjet nogle genveje til push og mail direkte fra jeres forside i administrationen.
Nyt app design – I har nu mulighed for at skiftet imellem flere designs af appen. Kontakte os – så hjælper vi gerne.
Check-in til events – I kan nu lade jeres medlemmer check-in til events via QR-kode direkte i appen.
Tags – Tilknyt tags til medlemmer i administrationen
Mails – Mulighed for tilmelding via mail invitation samt nye mailskabeloner
Opret genveje – Opret jeres egne genveje (Links, Pdf & Info-box) på appens forside
Rettigheder – Nyt og udvidet rettighedsmodul
Eventkalender – Integrere eventkalender på jeres hjemmeside
Rutevejledning – Klikbar adresse på events med link direkte til vejvisning
Nye moduler
Med opdateringen følger der også en række nye moduler, som kan tilkøbes til jeres løsning. Dem kan du se herunder.
Er du nysgerrig efter at vide mere om nogle af modulerne – så tøv ikke med at ringe eller skrive til os.
Sprogmodul – Med sprogmodul kan admin opsætte flere relevante sprog. Medlemmer kan efterfølgende selv ændre sproget.
Infomapper – Infomapper med søgefunktion. Opsæt infomapper med f.eks. praktisk information eller rabatkoder.
Billetbank – Med billetbank modulet kan du tildele virksomheder x-antal billetter som de kan bruge på events.
Bookingmodul – Via bookingmodulet kan der oprettes ressourcer som medlemmerne kan booke. F.eks. bil, mødelokaler, mm.
Nyhedsbrev – Det er nemt at udsende nyhedsbreve til medlemmerne. Det kan enten ske direkte via appen eller pr. mail.
Print navneskilte – Det er muligt at printe navneskilte via en labelprinter. Navneskiltene kan f.eks. bruges til arrangementer.