Hjem > Kundecenter > EasyKom > Forældre > Sådan henter du webapp’en ned på mobilen

Sådan opretter du en push-besked til tilmeldte/inviterede

!! NYT 2024 !!

Du kan nu oprette en push-besked i aktivitetskalenderen til alle tilmeldte eller inviterende.

OBS! Det er kun muligt, hvis brugerne har givet tilladelse til notifikationer på deres mobil. Bed alle brugerne om at acceptere notifikationer første gang de henter web-app’en ned. Læs her hvordan de henter den ned.

Når web-app’en er hentet ned skal brugeren gå ind under “Betalinger” og her vil der første gang dukke nedenstående pop-up frem. Denne skal de give tilladelse til.

Notifikationer på web-app

Selve push beskeden foregår på samme måde som når du sender SMS eller mail ud.

  1. Vælg kalender i admin
  2. Gå til den dato det drejer sig om
  3. Vælg den aktivitet det drejer sig om og klik på “Giv besked”
  4. En pop-up dukker op og her kan du vælge om beskeden skal sendes til alle tilmeldte eller alle inviterede. Deruodver skal du vælge “Send Push”
  5. Gå videre til næste fane ved at vælge “Opret besked” og skriv beskeden.

Push besked EasyKom

Nu kan du skrive beskeden og trykke “Send Push”:

Send push 2

Du har også mulighed for at sende en push ud til enkelte personer uden om selve aktiviteterne. Se her hvordan.