Vores ambitioner for 2024 er høje
Vi vil ikke blot fortsætte, som vi “plejer”, men udvikle det, der allerede er, til noget endnu bedre.
Vores kunder siger, at support og kundeservice allerede er på et højt niveau, men vi ønsker at blive endnu bedre.
Med vores nye kundecenter bliver det endnu lettere for vores kunder selv at finde svar og vejledning. Her vil vi også kunne hjælpe udenfor arbejdstiden, så det håber vi, at rigtig mange af jer vil finde glæde i.
Kundecenteret bliver løbende udviklet, og der vil komme flere nye tiltag i løbet af 2024.
Vi glæder os også til mange nye spændende udviklingsprojekter fra såvel nye kunder som eksisterende samarbejdspartnere.
Med vores mange års erfaring inden for softwareudvikling ser vi frem til et spændende år med digitalisering i højsædet. Vores dygtige medarbejdere glæder sig til at rådgive jer gennem hele processen. Vi tager os tid til hver enkelt kunde.
Det betyder rigtig meget for os, at vi viser gennemsigtighed og ærlighed, så nuværende og kommende kunder skal føle sig sikre i deres valg med os som samarbejdspartner.
Er du interesseret i at læse mere om softwareudvikling, så se mere her
Med ønsket om et godt 2024 ønskes I et godt nytår fra alle i DataSign.