ÅRSNORM TIL DIG OG DINE MEDARBEJDERE

Mangler du en nemmere løsning til jeres institution? Med årsnorm programmet, kan du nemt beregne normtal for dine medarbejdere og løbende bevare overblikket for +/- timer, ferie, øvrige tid mm..

Slider

ÅRSNORM FUNKTIONER

ÅRSNORM BEREGNING

NEMT OG EFFEKTIVT

HURTIGT OVERBLIK

PLANLÆGNING

PERSONALEADGANG

Brug tiden på øvrige opgaver

Årsnorm programmet tilpasses jeres behov, og kan både anvendes som alm. personaleplanlægning samt som udregning af årsnorm. Igennem brugervenlighed, overblik og sikkerhed, sikrer programmet at jeres timer udregnes korrekt, samtidigt med at I frigiver tid til andre opgaver. Årsnorm programmet kan både anvendes til daginstitutioner, fritidsklubber og SFO’er.

* Overblik

* Udregning af årsnorm efter gældende overenskomst

* Effektiv planlægning

* Tidsbesparende

easyplan intro
easyplan simpelt

Nemt og effektivt – så simpelt er det

– Klik på assistenten og følge de få trin

– Tilpas evt. lokalaftaler

– Indtast ferier

-Indsæt jeres arbejdsplan

Programmet har nu udregnet årsnormen for hver enkelt medarbejder. Du kan yderligere indtaste timer til andet arbejde, lektioner, lukkedage og brudte ansættelser.

Giver dig overblikket

Via årsnorm programmet får du hurtigt overblikket. Vi har gjort de daglige informationer let tilgængelig, hvilket betyder at du ved få klik kan danne dig overblikket over bla.:

– Antal af medarbejdere på job

– Tilsynstimer og timer til andet arbejde

– Ferie, fridage, omsorgsdage, seniordage, sygedage mm.

– P-møder og lektioner.

easyplan overblik
easyplan personaleadgang

Personaleadgang via web

Via årsnorm programmets web-indgang, kan personalet få adgang til vagtplanen. Herfra kan den enkelte medarbejder indtaste egne ændringer til arbejdsplanen, hvorefter du kan godkende disse ændringer. Ændringer i arbejdsplanen ses nemt ved farveindikationer i planen, hvorfra historikken for vagtændringer også gemmes.

Med vagtbytte modulet giver du medarbejderne mulighed for at frigive og bytte vagter imellem hinanden. Herfra har medarbejdere ligeledes mulighed for at finde kontaktoplysninger på kollegaer og vedligeholde egne oplysninger. Personale indgang kan benyttes via en web-baseret indgang eller via en lokal installation på en lukket server.

PRODUKTOVERSIG OVER VORES SOFTWARELØSNINGER

easykiosk feature billede

EASYKIOSK

Kontantfri betaling, tilmelding, cafe/værksteds-salg, kontooversigt, forældre indgang, varesalg mm.

Se mere
networking image

EASYKOM

Målrettet klub og SFO. Infoskærm, fremmøderegistrering, kommunikation, forældre app og kalender.

Se mere
newsletter bg img

EASYKOM PLUS

Målrettet STU, beskæftigelse og kompetence/aktivitetscentre. Infoskærme, fremmødereg. skemaer mm.

Se mere
teamundervisning image

OFFICEAPP

Medlemsapp til kontorfællesskaber, virksomheder til at administrere og styrer bookinger samt aktiviteter.

Se mere
netværk forsidebillede

NETVÆRKS-APP

Administration af netværk og medlemmer, medlemsapp, eventkalender, tilmelding, spørgeskemaer, medlemsforum mm.

Se mere
bbjournal feature billede

BB JOURNAL ONLINE

Dagbogsnotater, medicin, kalender, dokumenter, handleplaner og effektmåling, stamkort og kontaktpersoner.

Se mere
Udvikling forsidebilleder

SOFTWARE OG APP

Udvikling af app- og softwareløsninger, både som udvidelse af eksisterende systemer og som nyudvikling

Se mere
easyplan pro feature img

ÅRSNORM

Automatisk udregning af årsnorm, ferie, timer
til andet arbejde, lektioner, +/- timer og faktisk tid mm.

Se mere

EASYPLAN PRO

Planlæg jeres rullende arbejdsplaner, automatisk beregning af arbejdstidsregler, tillæg, +/- timer, overførsel til løn mm.

Se mere

VORES LØSNINGER BYGGER PÅ FØLGENDE

HØJ DRIFTSIKKERHED

Stabilitet og driftsikkerhed er væsentlige hjørnesten i ethvert IT-system. Vi garanterer en oppetid på 99,6%

SUPPORT

For os er support en selvfølge og følger naturligvis med til alle vores løsninger.

INFORMATION OG DATA

Alt data opbevares og behandles efter gældende lovgivning og GDPR regler. Vores standarder bygger på ISO27001 og ISO27002.

SKRÆDDERSYET OPLEVELSE

Vores løsninger bygger på brugernes behov og kan yderligere skræddersyes efter netop jeres behov.

Du er altid velkommen til at kontakte os på
telefon 70 20 49 60

Vores åbningstider er følgende:

Mandag ………………….. 8-16
Tirsdag …………………… 8-16
Onsdag …………………… 8-16
Torsdag ………………….. 8-16
Fredag ……………………. 8-15

KONTAKT OS

Kontakt 1