BRUG EASYPLAN TIL OVERSKUELIG LØN OG VAGTPLANLÆGNING

Mangler du en nemmere løsning til din virksomhed eller institution? Med EasyPlan PRO beregnes vagtplaner, arbejdstidsregler og tillæg automatisk, og kan nemt videreføres til løn.

Slider

EASYPLAN PRO FUNKTIONER

OPRET VAGTPLANER

TILPASNING AF REGLER

DATA TIL LØNSYSTEM

PERSONALEADGANG

MEDARBEJDEROVERSIGT

EasyPlan PRO er både nemt og effektivt

Med EasyPlan PRO er det nemt at lægge vagtplaner og foretage ændringer, så som fridage, sygdom, afspadsering mm. Det hele klares ved få klik med musen.

*Opret medarbejdere

*Inddel medarbejder i grupper

*Opret vagter og evt. rulleplaner

*Opret arbejdsplan

*Overfør data til lønsystem

easyplan intro
easyplan simpelt

Arbejdstid og overenskomstregler

Via overenskomst modulet i EasyPlan PRO, tager programmet altid højde for de aktuelle tillæg og overenskomstforhold, hvad end I benytter rulleplaner eller indsætter enkelte vagter direkte i arbejdsplanen.

Eksempelvis ud fra arbejdstidsreglerne for tjenestemænd i staten (ATS & NTS), eller en af de øvrige 7 overenskomster. Modulet giver jer yderligere mulighed for, at oprette evt. lokale aftaler eller tilpasning af reglerne.

Overfør data direkte til jeres lønsystem

Ved at benytte EasyPlan PRO får i et samlet overblik, og spare op til 75 % af tiden anvendt på vagtplanlægning og løn administration – tid der frigives til andre opgaver!

Med et enkelt klik udskriver I løndata fra arbejdsplanen eller overfører disse direkte til jeres lønsystem, eksempelvis mTID eller SLS.

easyplan overblik
easyplan personaleadgang

Personaleadgang via web

Via programmets web-indgang, kan personalet få adgang til vagtplanen. Herfra kan den enkelte medarbejder indtaste egne ændringer til arbejdsplanen, hvorefter du kan godkende disse ændringer. Ændringer i arbejdsplanen ses nemt ved farveindikationer i planen, hvorfra historikken for vagtændringer også gemmes.

Med vagtbytte modulet giver du medarbejderne mulighed for at frigive og bytte vagter imellem hinanden. Herfra har medarbejdere ligeledes mulighed for at finde kontaktoplysninger på kollegaer og vedligeholde egne oplysninger. Personale indgang kan benyttes via en web-baseret indgang eller via en lokal installation på en lukket server.

Ferie, fravær og afspadsering

Vi har gjort de daglige informationer let tilgængelige, hvilket betyder at EasyPlan PRO hurtigt giver dig overblikket. Ved få klik har du bla. overblikket for:

*Ferie og fravær

*Afspadsering og overarbejde

*Antal medarbejdere på vagt

*Fordelingen af vagttyperne

*Tillæg mm.

EasyPlan ferie

PRODUKTOVERSIG OVER VORES SOFTWARELØSNINGER

easykiosk feature billede

EASYKIOSK

Kontantfri betaling, tilmelding, cafe/værksteds-salg, kontooversigt, forældre indgang, varesalg mm.

Se mere
networking image

EASYKOM

Målrettet klub og SFO. Infoskærm, fremmøderegistrering, kommunikation, forældre app og kalender.

Se mere
newsletter bg img

EASYKOM PLUS

Målrettet STU, beskæftigelse og kompetence/aktivitetscentre. Infoskærme, fremmødereg. skemaer mm.

Se mere
teamundervisning image

OFFICEAPP

Medlemsapp til kontorfællesskaber, virksomheder til at administrere og styrer bookinger samt aktiviteter.

Se mere
netværk forsidebillede

NETVÆRKS-APP

Administration af netværk og medlemmer, medlemsapp, eventkalender, tilmelding, spørgeskemaer, medlemsforum mm.

Se mere
bbjournal feature billede

BB JOURNAL ONLINE

Dagbogsnotater, medicin, kalender, dokumenter, handleplaner og effektmåling, stamkort og kontaktpersoner.

Se mere
Udvikling forsidebilleder

SOFTWARE OG APP

Udvikling af app- og softwareløsninger, både som udvidelse af eksisterende systemer og som nyudvikling

Se mere
easyplan pro feature img

ÅRSNORM

Automatisk udregning af årsnorm, ferie, timer
til andet arbejde, lektioner, +/- timer og faktisk tid mm.

Se mere

EASYPLAN PRO

Planlæg jeres rullende arbejdsplaner, automatisk beregning af arbejdstidsregler, tillæg, +/- timer, overførsel til løn mm.

Se mere

VORES LØSNINGER BYGGER PÅ FØLGENDE

HØJ DRIFTSIKKERHED

Stabilitet og driftsikkerhed er væsentlige hjørnesten i ethvert IT-system. Vi garanterer en oppetid på 99,6%

SUPPORT

For os er support en selvfølge og følger naturligvis med til alle vores løsninger.

INFORMATION OG DATA

Alt data opbevares og behandles efter gældende lovgivning og GDPR regler. Vores standarder bygger på ISO27001 og ISO27002.

SKRÆDDERSYET OPLEVELSE

Vores løsninger bygger på brugernes behov og kan yderligere skræddersyes efter netop jeres behov.

Du er altid velkommen til at kontakte os på
telefon 70 20 49 60

Vores åbningstider for opkald er følgende:

Mandag ………………….. 8-16
Tirsdag …………………… 8-16
Onsdag …………………… 8-16
Torsdag ………………….. 8-16
Fredag ……………………. 8-15

KONTAKT OS

Kontakt 1