NEM OG TILGÆNGELIG KOMMUNIKATION

Mangler du en nemmere løsning til jeres institution? Med EasyKom kan I kommunikere på tværs af afdelinger og via infoskærme, samt holde styr på tilmeldinger, fremmøderegistrering og meget mere.

Slider

EASYKOM FUNKTIONER

REGISTRERING

NEM KOMMUNIKATION

AKTIVITETSKALENDER

PÅMINDELSER

STATISTIKKER

Fremmøderegistrering & info-skærme

EasyKom er et webbaseret system til digital fremmøderegistrering bl.a. via touchskærme, smartboard eller tablets. Via intra og/eller forældre app, personale app, medlems app, mail og SMS kommunikeres der digitalt såvel overordnet som daglige beskeder m.m. mellem institution, forældre og medlemmer.

Systemet har ligeledes et administrations modul til daglig administration af bl.a. ferie/fravær, aktiviteter samt statistik og udtræk m.m.

Nem kommunikation via sms, mail & app

EasyKom letter kommunikationen, hvad enten det sker via apps, Mail, SMS eller til info-skærmen. Med få klik sikrer det den rette information til de rette mennesker.

EasyKom giver jer mulighed for at målrette kommunikationen til eksempelvis pårørende, personale, sagsbehandlere, chauffører mm.

Der kan også sendes mail eller SMS direkte fra EasyKom der ligeledes kan sendes til en eller flere pårørende på en gang. Beskeder sendt via mail kan vedhæftes alle former for filer, f.eks. dokumenter, billeder eller video. Der er mulighed for både at sende og modtage SMS direkte fra/i appen.

Aktivitetskalender og tilmelding

Via kalender- og aktivitetsmodulet kan borgeren se kommende aktiviteter og samtidigt tilmelde sig til disse. Fra kalenderen kan I yderligere oprette madplaner, kørselslister mm.

I kan også give relevante medarbejdere overblik via app’en eller tilmeldingslisterne direkte fra infoskærmen.

EasyKom tilmelding
EasyKom påmindelser

Mødetider og påmindelser

Lad EasyKom påminde personale og/ eller børnene om vigtige tidspunkter såsom møde/ gåtider og lignende.

Ved at tilknytte mødetider på barnet kan EasyKom automatisk give besked, f.eks. via app’en eller SMS.

Statistikker

Som følge at registreringen giver EasyKom mulighed for udtræk af relevante data. Det kan være det enkelte barns fremmøde/ fravær, eller en samlet oversigt over en gruppe af børn.

Statistikken viser ligeledes antal hverdage, dage med fremmøde, sygedage og ferie/fridage.

EasyKom statistik

PRODUKTOVERSIG OVER VORES SOFTWARELØSNINGER

easykiosk feature billede

EASYKIOSK

Kontantfri betaling, tilmelding, cafe/værksteds-salg, kontooversigt, forældre indgang, varesalg mm.

Se mere
networking image

EASYKOM

Målrettet klub og SFO. Infoskærm, fremmøderegistrering, kommunikation, forældre app og kalender.

Se mere
newsletter bg img

EASYKOM PLUS

Målrettet STU, beskæftigelse og kompetence/aktivitetscentre. Infoskærme, fremmødereg. skemaer mm.

Se mere
teamundervisning image

OFFICEAPP

Medlemsapp til kontorfællesskaber, virksomheder til at administrere og styrer bookinger samt aktiviteter.

Se mere
netværk forsidebillede

NETVÆRKS-APP

Administration af netværk og medlemmer, medlemsapp, eventkalender, tilmelding, spørgeskemaer, medlemsforum mm.

Se mere
bbjournal feature billede

BB JOURNAL ONLINE

Dagbogsnotater, medicin, kalender, dokumenter, handleplaner og effektmåling, stamkort og kontaktpersoner.

Se mere
Udvikling forsidebilleder

SOFTWARE OG APP

Udvikling af app- og softwareløsninger, både som udvidelse af eksisterende systemer og som nyudvikling

Se mere
easyplan pro feature img

ÅRSNORM

Automatisk udregning af årsnorm, ferie, timer
til andet arbejde, lektioner, +/- timer og faktisk tid mm.

Se mere

EASYPLAN PRO

Planlæg jeres rullende arbejdsplaner, automatisk beregning af arbejdstidsregler, tillæg, +/- timer, overførsel til løn mm.

Se mere

VORES LØSNINGER BYGGER PÅ FØLGENDE

HØJ DRIFTSIKKERHED

Stabilitet og driftsikkerhed er væsentlige hjørnesten i ethvert IT-system. Vi garanterer en oppetid på 99,6%

SUPPORT

For os er support en selvfølge og følger naturligvis med til alle vores løsninger.

INFORMATION OG DATA

Alt data opbevares og behandles efter gældende lovgivning og GDPR regler. Vores standarder bygger på ISO27001 og ISO27002.

SKRÆDDERSYET OPLEVELSE

Vores løsninger bygger på brugernes behov og kan yderligere skræddersyes efter netop jeres behov.

Du er altid velkommen til at kontakte os på
telefon 70 20 49 60

Vores åbningstider er følgende:

Mandag ………………….. 8-16
Tirsdag …………………… 8-16
Onsdag …………………… 8-16
Torsdag ………………….. 8-16
Fredag ……………………. 8-15

KONTAKT OS

Kontakt 1