Hvorfor bruge et Bookingsystem?
Med OfficeApp’en har jeres lejere/medlemmer altid et nemt og hurtigt mødelokale bookingsystem, hvor de kan booke mødelokaler, tilmelde sig til møder og lave et opslag på kontorhotellets forum.
Fra app’en kan jeres lejere/medlemmer lave deres mødebooking uanset hvor de er.
Med OfficeApp’en tilbyder vi et samlet mødebookingsystem til jeres administration af netværk samt kontorhotel.
Via bookingmodulet opretter I ganske enkelt de faciliteter og tilvalg, jeres medlemmer/lejere kan booke, f.eks. mødelokaler, spisning/kaffe, whiteboard, projekter mm.
Medlemmerne/lejere kan derefter booke disse direkte fra Officeapp’en eller via webadgangen. I har ligeledes mulighed for at angive pris ved booking og evt. tilkøb, hvorefter I får en oversigt over køb/booking og kan derved lette faktureringen.
Læs mere om vores Bookingsystem, og hvad den kan gøre for din virksomhed!

Vores softwareløsninger