BB JOURNAL ONLINE FUNKTIONER
BB Journal – et online værktøj
Med BB Journal online er I sikret et nemt værktøj til at understøtte jeres kerneopgave og det daglige arbejde med borgerne. Systemet har en logisk brugerflade og er modul opbygget, hvilket sikre at løsningen kan tilpasses netop jeres behov.
Herunder finder du yderligere information om flere af modulerne.
Kalender og notifikationer
Med kalender-modulet er jeres aftaler samlet ét sted. Om I blot ønsker en kalender for institutionen, en pr. afdeling eller en pr. borger og personale, kan dette samles her og dermed sikre jer overblikket. I kan yderligere tilføje kalendere til booking af f.eks. busser, lokaler og lignende.
Kalender kan både åbnes fra PC/Mac, Tablets og smartphones – og er altid lige ved hånden’!
Notater og handleplaner
Notat og handleplaner er en af hjørnestenene i BB-J, og en vigtig del af jeres daglige notatskrivning. Derfor har vi lagt ekstra mange kræfter i at gøre det enkelt og overskueligt. Ved hjælpe af farver og tags’, får I et meget hurtig overblik over hvilke fokusområder der er anvendt og kan selvfølgelig søge og sortere disse.
Vi har smeltet den daglige notatskrivning og jeres handleplaner helt sammen, således at du ved blot et enkelt klik i handleplanen ser de relevant notater for fokusområdet og perioden. Ligeledes sikre du også at de aktuelle mål, altid er synlig direkte fra notatvinduet.
Medicin
Med det nye medicin modul, sikrer I at registeringen af jeres medicin sker korrekt, og I får samtidig et værktøj, der understøtter jeres arbejdsgang. Via opslag direkte til DLI / pro.medicin, er I altid opdateret med de nyeste mediciner, leverandører, doseringer mm.
Udover et overblik for den enkelte borger, har vi tilføjet et samlet overblik for institutionens medicin og udleveringer. Herfra er det enkelt og hurtigt at registrere dagens udlevering af daglig, P/N og depot-medicin – I kan sågar gør dette direkte fra jeres smartphone og dermed spare tid.
Dokumenthåndtering og skabeloner
Med dokumentmodulet sikre I, at jeres dokumenter altid opbevares sikkert. I overfører dokumenterne, blot ved at trække filen ind i vinduet og slippe denne over den ønskede mappe. I kan yderligere oprette jeres egne dokumentmapper, både for borgerne samt for personalet.
Via det indbyggede tekstbehandlingsprogram kan I altid åbne og rette dokumenterne, selv fra smartphones og tablets.
Vores softwareløsninger
VORES LØSNINGER BYGGER PÅ FØLGENDE
HØJ DRIFTSIKKERHED
Stabilitet og driftsikkerhed er væsentlige hjørnesten i ethvert IT-system. Vi garanterer en oppetid på 99,6%
SUPPORT
For os er support en selvfølge og følger naturligvis med til alle vores løsninger.
INFORMATION OG DATA
Alt data opbevares og behandles efter gældende lovgivning og GDPR regler. Vores standarder bygger på ISO27001 og ISO27002.
SKRÆDDERSYET OPLEVELSE
Vores løsninger bygger på brugernes behov og kan yderligere skræddersyes efter netop jeres behov.
Du er altid velkommen til at kontakte os på
telefon 70 20 49 60
Vores åbningstider er følgende:
Mandag ………………….. 8-16
Tirsdag …………………… 8-16
Onsdag …………………… 8-16
Torsdag ………………….. 8-16
Fredag ……………………. 8-15
KONTAKT OS