JOURNALISERING - ENKELT OG ALTID VED HÅNDEN

Mangler du en nemmere løsning til jeres institution? BB journalen er et modul-opbygget værktøj, der understøtter det daglige arbejde med dagbogsnotater, dokumenter, kalender og medicin.

Slider

BB JOURNAL ONLINE FUNKTIONER

NOTIFIKATIONER

HANDLEPLANER

MEDICIN

DOKUMENTHÅNDTERING

EFFEKTMÅLING

BB Journal – et online værktøj

Med BB Journal online er I sikret et nemt værktøj til at understøtte jeres kerneopgave og det daglige arbejde med borgerne. Systemet har en logisk brugerflade og er modul opbygget, hvilket sikre at løsningen kan tilpasses netop jeres behov.

Herunder finder du yderligere information om flere af modulerne.

bb journal

Kalender og notifikationer

Med kalender-modulet er jeres aftaler samlet ét sted. Om I blot ønsker en kalender for institutionen, en pr. afdeling eller en pr. borger og personale, kan dette samles her og dermed sikre jer overblikket. I kan yderligere tilføje kalendere til booking af f.eks. busser, lokaler og lignende.

Kalender kan både åbnes fra PC/Mac, Tablets og smartphones – og er altid lige ved hånden’!

Notater og handleplaner

Notat og handleplaner er en af hjørnestenene i BB-J, og en vigtig del af jeres daglige notatskrivning. Derfor har vi lagt ekstra mange kræfter i at gøre det enkelt og overskueligt. Ved hjælpe af farver og tags’, får I et meget hurtig overblik over hvilke fokusområder der er anvendt og kan selvfølgelig søge og sortere disse.

Vi har smeltet den daglige notatskrivning og jeres handleplaner helt sammen, således at du ved blot et enkelt klik i handleplanen ser de relevant notater for fokusområdet og perioden. Ligeledes sikre du også at de aktuelle mål, altid er synlig direkte fra notatvinduet.

bb journal handleplaner
medicin modul no bg

Medicin

Med det nye medicin modul, sikrer I at registeringen af jeres medicin sker korrekt, og I får samtidig et værktøj, der understøtter jeres arbejdsgang. Via opslag direkte til DLI / pro.medicin, er I altid opdateret med de nyeste mediciner, leverandører, doseringer mm.

Udover et overblik for den enkelte borger, har vi tilføjet et samlet overblik for institutionens medicin og udleveringer. Herfra er det enkelt og hurtigt at registrere dagens udlevering af daglig, P/N og depot-medicin – I kan sågar gør dette direkte fra jeres smartphone og dermed spare tid.

Dokumenthåndtering og skabeloner

Med dokumentmodulet sikre I, at jeres dokumenter altid opbevares sikkert. I overfører dokumenterne, blot ved at trække filen ind i vinduet og slippe denne over den ønskede mappe. I kan yderligere oprette jeres egne dokumentmapper, både for borgerne samt for personalet.

Via det indbyggede tekstbehandlingsprogram kan I altid åbne og rette dokumenterne, selv fra smartphones og tablets.

bb journal skabeloner

PRODUKTOVERSIG OVER VORES SOFTWARELØSNINGER

easykiosk feature billede

EASYKIOSK

Kontantfri betaling, tilmelding, cafe/værksteds-salg, kontooversigt, forældre indgang, varesalg mm.

Se mere
networking image

EASYKOM

Målrettet klub og SFO. Infoskærm, fremmøderegistrering, kommunikation, forældre app og kalender.

Se mere
newsletter bg img

EASYKOM PLUS

Målrettet STU, beskæftigelse og kompetence/aktivitetscentre. Infoskærme, fremmødereg. skemaer mm.

Se mere
teamundervisning image

OFFICEAPP

Medlemsapp til kontorfællesskaber, virksomheder til at administrere og styrer bookinger samt aktiviteter.

Se mere
netværk forsidebillede

NETVÆRKS-APP

Administration af netværk og medlemmer, medlemsapp, eventkalender, tilmelding, spørgeskemaer, medlemsforum mm.

Se mere
bbjournal feature billede

BB JOURNAL ONLINE

Dagbogsnotater, medicin, kalender, dokumenter, handleplaner og effektmåling, stamkort og kontaktpersoner.

Se mere
Udvikling forsidebilleder

SOFTWARE OG APP

Udvikling af app- og softwareløsninger, både som udvidelse af eksisterende systemer og som nyudvikling

Se mere
easyplan pro feature img

ÅRSNORM

Automatisk udregning af årsnorm, ferie, timer
til andet arbejde, lektioner, +/- timer og faktisk tid mm.

Se mere

EASYPLAN PRO

Planlæg jeres rullende arbejdsplaner, automatisk beregning af arbejdstidsregler, tillæg, +/- timer, overførsel til løn mm.

Se mere

VORES LØSNINGER BYGGER PÅ FØLGENDE

HØJ DRIFTSIKKERHED

Stabilitet og driftsikkerhed er væsentlige hjørnesten i ethvert IT-system. Vi garanterer en oppetid på 99,6%

SUPPORT

For os er support en selvfølge og følger naturligvis med til alle vores løsninger.

INFORMATION OG DATA

Alt data opbevares og behandles efter gældende lovgivning og GDPR regler. Vores standarder bygger på ISO27001 og ISO27002.

SKRÆDDERSYET OPLEVELSE

Vores løsninger bygger på brugernes behov og kan yderligere skræddersyes efter netop jeres behov.

Du er altid velkommen til at kontakte os på
telefon 70 20 49 60

Vores åbningstider er følgende:

Mandag ………………….. 8-16
Tirsdag …………………… 8-16
Onsdag …………………… 8-16
Torsdag ………………….. 8-16
Fredag ……………………. 8-15

KONTAKT OS

Kontakt 1